Regulamin promocji
Black Friday do 20%
-
Organizator Promocji Organizatorem promocji „BLACK FRIDAY do 20%” (dalej: „Promocja”) jest firma Miya Home Nataliia Leventseva z siedzibą w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 75/21, 60-523 Poznań, Polska, NIP: 9721262255, REGON: 521721236 (dalej: „Organizator”).
-
Promocja prowadzona jest pod nazwą „BLACK FRIDAY do 20%” i obowiązuje w internetowym sklepie Marki prowadzonym pod adresem www.miyahome.pl/ (dalej: „E-sklep”).
-
Promocja dedykowana jest dla wszystkich Klientów E-sklepu.
-
Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
-
Promocja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
-
Informacja o Promocji dostępna jest na stronie internetowej E-Sklepu oraz na profilu Marki prowadzonym pod adresem: www.facebook.com/miyahoome?locale=pl_PL.
-
Promocją objęte są produkty, dostępne pod adresem https://www.miyahome.pl/black-friday-czarny-piatek-wyprzedaz-poscieli
-
Promocja polega na tym, że przy zakupie wybranych produktów w E-sklepie, których łączna wartość wynosi co najmniej 300 zł (słownie: trzysta złotych, 00/100 groszy), zostanie udzielona zniżka w wysokości 5%. Przy zakupie o wartości co najmniej 600 zł (słownie: sześćset złotych, 00/100 groszy), zniżka wynosi 10%. Dla zakupów za co najmniej 1000 zł (słownie: tysiąc złotych, 00/100 groszy) zniżka wynosi 15%, a przy zakupach powyżej 1400 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych, 00/100 groszy) udzielany jest rabat w wysokości 20%.
-
Rabat jest naliczany automatycznie, po dodaniu Produktów objętych promocją do koszyka. Rabat dotyczy wyłącznie zamówień, które spełniają wymagane warunki wartości zakupów i zastosowania odpowiedniego kodu rabatowego.
-
Promocja nie obejmuje kosztów przesyłki.
-
Możliwość skorzystania przez Uczestnika z Promocji nie jest ograniczona ilościowo.
-
Promocja trwa od dnia 22 listopada 2024 roku, godz. 00:00 do dnia 1 grudnia 2024 roku, godz. 23:59. Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia lub wydłużenia czasu trwania promocji lub jej odwołania, o czym niezwłocznie poinformuje Uczestników.
-
Postanowienia Regulaminu nie stoją w sprzeczności z postanowieniami Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz nie stanowią przeszkody w skorzystaniu przez Uczestnika z uprawnień przewidzianych przepisami Ustawy oraz dochodzeniu przez Uczestnika roszczeń na podstawie przepisów Ustawy, tzn. przede wszystkim Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji w stosunku do nabytych Produktów.
-
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w formie aneksów oznaczanych kolejnym numerem oraz datą przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, ani nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników. Organizator zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w odpowiednim czasie przed ich wejściem w życie, w sposób umożliwiający Uczestnikom zapoznanie się z nimi.
-
Regulamin w zmienionej formie obowiązuje od daty oznaczonej w jego treści, jednak nie wcześniej niż od dnia jego opublikowania w formie właściwej dla publikacji niniejszego regulaminu.
-
Treść Regulaminu jest dostępna jest pod adresem https://www.miyahome.pl/regulamin-promocji-black-friday-2024
-
W zakresie nieuregulowanym zastosowaniem mają postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: www.miyahome.pl oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji, tj. 21 listopada 2024 roku.
-
Wszelkie skargi oraz reklamacje dotyczące Promocji należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres: poznan.miyashome@gmail.com.
-
Skargi/reklamacje powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego, opis okoliczności stanowiących podstawę skargi, informację o sposobie przekazania informacji dotyczącej rozstrzygnięcia zgłoszenia wraz z adresem korespondencyjnym/adresem e-mail/numerem telefonu w zależności od preferowanego sposobu otrzymania odpowiedzi.
-
Organizator rozpatruje skargi/reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O rozstrzygnięciu Skarżący zostanie poinformowany w wybranej przez Niego formie. Rozstrzygnięcie Organizatora ma charakter ostateczny, przy czym nie uchybia to prawom Uczestnika do dochodzenia swoich praw przed sądami powszechnymi zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa.
-
Zasady przetwarzania danych osobowych zostały określone w Polityce prywatności, znajdującej się pod adresem: https://homla.com.pl/polityka-prywatnosci. Odnośnie przetwarzania danych osobowych w związku z obsługą procesu skargi/reklamacji dodatkowo informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”):
a) Administratorem danych osobowych jest firma Miya Home Nataliia Leventseva z siedzibą w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 75/21, 60-523 Poznań, Polska.
b) dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu obsługi procesu reklamacji, a po jego zakończeniu, w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami, przez okres nie dłuższy jednak niż terminy przedawnienia, wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przetwarzanie danych oparte jest na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora i wynika z uzasadnionego celu, jakim jest rozpatrzenie reklamacji Uczestnika, a w zakresie danych przetwarzanych po zakończeniu procesu reklamacji, ochrona przed roszczeniami. Uzasadniony interes Organizatora w tym zakresie nie godzi w prawa i wolności Uczestników,
c) dane osobowe mogą zostać udostępnione kurierom/dostawcom w celu powiadomienia Uczestnika o sposobie rozpatrzenia reklamacji,
d) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
e) w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani / Panu następujące prawa:
i. prawo dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO);
ii. prawo do sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO);
iii. prawo do usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO);
iv. prawo do ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO);
v. prawo do przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO);
vi. prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 RODO);
vii. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Panią / Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
23. W celu realizacji powyższych praw, można wysłać korespondencję na wskazany powyżej adres Organizatora.
24. Przetwarzanie danych osobowych nie będzie wiązało się z automatycznym podejmowaniem decyzji, opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia (w tym udzielenia odpowiedzi na) skargi/reklamacji. Podanie danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska i adresu korespondencyjnego (lub adresu zamieszkania) lub numeru telefonu jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla umożliwienia ich rozpatrzenia reklamacji/skargi.
W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń +48 536 413 945 lub napisz na poznan.miyashome@gmail.com