top of page
Najczęściej zadawane pytania
-
Czy mogę wymienić produkt na inny?Tak! Jeżeli produkt jest nieużywany – wyślij go do nas, wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT), a my wymienimy go na produkt według Twoich upodobań.
-
Ile będę czekać na zwrot pieniędzy?Po otrzymaniu przez nas przesyłki i rozpatrzeniu wnioskowanego w formularzu działania, niezwłocznie zwrócimy Ci środki na rachunek bankowy lub wyślemy wybrany przez Ciebie produkt. Maksymalny czas w jakim dostaniesz zwrot pieniędzy za zamówienie to 14 dni.
-
Jak mogę zwrócić produkt?Pomimo dokładania wszelkich starań, abyś był zadowolony z dokonanych zakupów, zdajemy sobie sprawę, że zakupione produkty mogą nie spełniać Twoich oczekiwań. Możesz je zwrócić lub wymienić na inne produkty. Na zwrot lub wymianę produktów masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wypełnij "Formularz zwrotu - wymiany towaru". Jeżeli nie posiadasz formularza - pobierz go z naszej strony. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres: Miya Home Nataliia Leventseva, Dąbrowskiego 75/21, Poznań 60-523 Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych "za pobraniem".
-
Jak mogę zareklamować produkt?Wypełnij "Formularz reklamacji towaru". Jeżeli nie posiadasz formularza - pobierz go z naszej strony. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres: Miya Home Nataliia Leventseva, Dąbrowskiego 75/21, Poznań 60-523
-
Posiadam kod zniżkowy. Jak mogę go wykorzystać?Kod rabatowy możesz wpisać na etapie podsumowania zamówienia, w dwóch miejscach – w koszyku i w kasie. Pamiętaj tylko, aby zrobić to jeszcze przed dokonaniem płatności za zamówienie.
-
Produkt, który mnie interesuje został wyprzedany. Chcę się dowiedzieć, czy będzie jeszcze w sprzedaży.W takiej sytuacji w karcie produktu wybierz opcję "Powiadom o dostępności". Jak tylko produkt pojawi się w sprzedaży online, powiadomimy Cię o tym mailowo.
-
Czy można zmodyfikować adres dostawy?Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta lub bezpośrednio z firmą kurierską. Chcąc skontaktować sie z firmą kurierską najlepiej zrobić to po wyświetleniu numeru listu przewozowego.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?Realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu płatności. Zamówienia opłacone do godziny 14:00 od poniedziałku do piątku zostaną wysłane tego samego dnia.
-
Kiedy moje zamówienie będzie wysłane?Realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu płatności. Zamówienia opłacone do godziny 14:00 od poniedziałku do piątku zostaną wysłane tego samego dnia.
-
Czy oferujecie wysyłkę zagraniczną?Tak, oferujemy wysyłkę zagraniczną. W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o kontakt z nami drogą mailową i podanie adresu docelowego, abyśmy mogli sprawdzić dostępne opcje dostawy. Dołożymy wszelkich starań, aby zrealizować Państwa zamówienie.
-
Jakie są dostępne metody płatności?Do realizacji zamówienia przystępujemy po dokonaniu przez Ciebie płatności. Dostępne metody płatności: Płatności online realizowane za pośrednictwem operatora PayU Płatności za pobraniem (płatności dokonywana kurierowi w momencie odbioru przesyłki) – nie dotyczy produktów personalizowanych. Po wybraniu przycisku PayU, możesz skorzystać z kilku metod zapłaty: Kartą kredytową lub debetową Przelewem bankowym Nr. konta bankowego (Santander Bank Polska SA) 90 1090 1463 0000 0001 5055 6767 TYTUŁ PRZELEWU: NUMER ZAMÓWIENIA
-
Czy istnieje możliwość wysyłki za pobraniem?Tak. Wybierz metodę za pobraniem w koszyku zakupowym.
-
Czy mogę zapłacić za zamówienie standardowym przelewem?Przelew tradycyjny można wykonać przez platformę PayU. Zawsze możesz opłacić zamówienie wykonując przelew na poniższe dane: Nr. konta bankowego (Santander Bank Polska SA) 90 1090 1463 0000 0001 5055 6767 TYTUŁ PRZELEWU: NUMER ZAMÓWIENIA
-
Czy mogę płacić kartą płatniczą?Tak, możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą płatniczą. Po przejściu na stronę pośrednika płatności PayU (szybkie płatności), wybierasz opcję “Płatność kartą”.
W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń +48 536 413 945 lub napisz na poznan.miyashome@gmail.com
bottom of page